کد تخفیف تپسی و سرویس مدرسه تپسی را در صورت موجود بودن به‌صورت کاملاً رایگان در سایت آفارو می‌توانید دریافت کنید، همچنین کاربرانی که تا تاریخ 26 امرداد 1402 در سرویس مدرسه تپسی ثبت‌نام و رزرو کنند از 10% تخفیف سرویس مدرسه تپسی برخوردار خواهند شد.

سرویس مدرسه تپسی در تهران راه‌اندازی شد. داشتن راننده ثابت، حدود 30% ارزان‌تر نسبت به سرویس‌های سنتی، تأمین امنیت هوشمند سفر و تضمین بازگشت هزینه برای تعطیلات غیر تقویمی، امکان برنامه‌ریزی منعطف و انتخاب مقصد متفاوت از خانه در مسیر برگشت از مدرسه و امکان مشاهده آنلاین سفر برای والدین از مزایای این سرویس است.

با سرویس‌های سنتی مدارس، فقط می‌توان برنامه رفت‌وبرگشت بین خانه و مدرسه را تعیین کرد، اما سرویس مدرسه تپسی به والدین این امکان را می‌دهد که مقصد متفاوتی از خانه را برای بازگشت از مدرسه انتخاب کنند. مثلاً ممکن است دانش‌آموزی جلوی خانه‌اش سوار خودرو شود و به مدرسه برود، اما مسیر برگشت او از مدرسه به محل کار والدین، خانه مادربزرگ یا مکان‌های مشابه باشد.

در این سرویس دانش‌آموزان بر اساس جنسیت، پایه تحصیلی و مسیر رفت‌وبرگشت از مدرسه، گروه‌بندی و هم مسیر می‌شوند و در طول نیمسال، راننده ثابت و تایید شده برای نقل‌وانتقال دانش آموزان از طرف تپسی تعیین می‌شود.

به گفته تپسی رانندگان سرویس مدرسه تپسی از بین رانندگان با تجربه و خوش‌سابقه تپسی گزینش شده‌اند و سفیرانی هستند که بالاترین امتیاز را از مسافران تپسی دریافت کرده‌اند. تمامی رانندگان، تست عدم اعتیاد و سلامت خواهند داد. فهرست رانندگان، برای مراجع ذی‌صلاح ارسال می‌شود و تنها پس از دریافت تاییدیه‌های قانونی، رانندگان می‌توانند در سرویس مدرسه تپسی مشغول ‌به ‌کار شوند.

ثبت نام سرویس مدرسه تپسی

برای ثبت‌نام در این سرویس با مراجعه به اپلیکیشن تپسی گزینه سرویس مدرسه را انتخاب کنید، پس از ثبت شماره تماس مشخصات دانش‌آموز را وارد کنید سپس مشخص کنید که سرویس را فقط برای رفت یا برگشت می‌خواهید یا نیاز به سرویس برای مسیر رفت‌وبرگشت دارید.

نشانی خانه یعنی محلی که فرزندتان سوار سرویس می‌شود را مشخص کنید و دکمه ثبت موقعیت را بزنید سپس نام مدرسه و زمان زنگ شروع و پایان را ثبت کنید و اطلاعات سرویس را تایید کنید

پس از نمایش بازه هزینه سرویس در صورت موافقت دکمه تایید را بزنید و مبلغ پیش‌پرداخت را بپردازید و سرویس را رزرو کنید. در این مرحله پس از چند روز هزینه نهایی سرویس به شما اعلام خواهد شد و پس از پرداخت هزینه نهایی ثبت‌نام شما قطعی خواهد شد.

اگر سؤالی در مورد این سرویس دارید با پشتیبانی تپسی تماس بگیرید.

آفارو مرجع کد تخفیف رایگان